Регенеровані (відновлені) шини: чи варто ризикувати?

Регенеровані (відновлені) шини: чи варто ризикувати?
Кожна зміна сезону – справжній виклик для кишені автовласника. Особливо дорого обходиться заміна шин. Суттєво зекономити кошти, не поступаючись якістю «автовзуття» можна, встановивши вживані регенеровані шини. Відновлені покришки провідних європейських брендів – справжня знахідка для українських водіїв. Проте чи варто ризикувати, встановлюючи на свій автомобіль вживану гуму? Розберімося разом.
Звідки беруться регенеровані шини?
Бу шини можуть бути практично новими. Європейські виробники гуми часто оновлюють колекції зимових та літніх покришок. Це спонукає водіїв змінювати шини бу частіше, щоб якомога швидше скористатися найпередовішими досягненнями автопрому.
Законодавство багатьох європейських країн змушує обов'язково проходити ТО щонайменше раз на рік та змінювати при цьому гуму на нову. Через це у багатьох бу шин з-за кордону пробіг може складати всього кілька місяців.
Як відбувається відновлення бу шин?
В процесі регенерації шинам повертаються експлуатаційні характеристики, наближені до оригінальних. Виробники виготовляють каркас шин таким чином, щоб його ресурс був більшим за ресурс гуми. Після стирання зовнішнього шару шин каркас залишається практично незмінним. На шину бу накладається протекторний шар, що дозволяє використовувати її далі без необхідності повної заміни шин.
Залишки зношеного протектора прибираються, після чого шини ретельно очищуються від бруду, каміння, скла та металевих уламків, які потрапили в протектор в процесі експлуатації. Далі пошкодження відновлюються сирою гумою. Існує два види регенерації або наварювання шин:
  1. Холодне для шин R15-25;
  2. Гаряче для шин R13-16;
При холодній регенерації на шини наносять клей та новий протектор, одягають технологічний конверт та вулканізують в боксі при 6 барах тиску та +115°C впродовж 4 годин.
Гарячий метод полягає в нанесенні невулканізованої гуми на попередньо очищені шини бу з подальшим відновленням протектора спеціальними прес-формами. Температура обробки шини при гарячому наварюванні складає 140°C.
Переваги відновлених бу шин
Купуючи регенеровані покришки, можна отримати гуму:
  1. В кілька разів дешевшу за нову;
  2. Преміальної якості за ціною нової середнього класу;
Повторне використання вживаних шин дозволяє знизити споживання корисних копалин та зменшити шкідливі викиди. Якщо покришки потрібно терміново замінити, а бюджет обмежений, краще віддати перевагу відновленим шинам гарної якості за невеликі кошти, ніж продовжувати їздити на поганій гумі, ризикуючи потрапити у ДТП через погану курсову стійкість та збільшений гальмівний шлях.
Правильне маркування та зовнішній стан
Купуючи комплект відновлених бу шин, обов'язково потрібно перевіряти маркування. Кожна покришка повинна мати однакові параметри, які відповідають моделі автомобіля. Встановлення різних шин на одну вісь може призвести до поломок та зниження керованості автомобіля.
Неодмінно слід перевірити стан протектора та рівень його зносу. Надто зношений протектор не зможе забезпечити гарне зчеплення з дорожнім покриттям та безпечне гальмування. Це однаково важливо як для літньої, так і для зимової гуми. Їзда на колесах зі стертим малюнком протектора небезпечна та збільшує витрати палива.
Поперечні ламелі мають бути у гарному стані. На шинах не має бути гриж та заплаток. Лише гарний стан регенерованої гуми зможе забезпечити курсову стійкість авто та відмінне зчеплення.
Поради щодо вибору відновлених бу шин
Не варто обирати шини з боковими тріщинами та порізами. Занадто зношена центральна частина протектора може свідчити про погані характеристики гуми та майбутні проблеми під час експлуатації. Недопустиме нерівномірне зношення та сліди герметика на внутрішній поверхні шин.
Крім перевірки стану регенерованої гуми, приділити увагу слід вибору постачальника. Краще звертатися до компаній, які мають власний експертний відділ та надають гарантію. На сайті нашого магазину немає регенерованої гуми, але є великий вибір бу шин без кордових пошкоджень, з мінімальним зношуванням та залишком протектора не менше 4 мм. Кожна шина пройшла ретельну перевірку та має чудові характеристики для безпечних поїздок.